Det var inte igår..

Nu har jag inte bloggat på jätteeeelänge..
Det har hänt ganska mycket i mitt liv sen sist...

Jag har hoppat av skolan, bla av personliga själ men också med anledningen att jag hellre läser något jag verkligen är intresserad av..
Jag gick nu tidigare på vänergymnasiet och läste Hotell&Restaurang, jag trivdes jättebra på skolan och med programmet i sig också, att jobba i kök eller ute i restaurang skulle passa mig utmärkt egentligen, ett jobb med fart i, det händer alltid något, men jag har funderat fram och tillbaka och kommit fram till att jag vill jobba med människor i framtiden, har inte riktigt kommit på exakt vad jag vill jobba med men att jag nu till hösten ska börja läsa på Komvux här i stan och plocka olika kurser ur omvårdnadsprogrammet..
Vad jag är mest intresserad av att börja med är psykologi, socilalt umgänge och personlig assistent kurserna.

Det är väl vad som hänt när det gäller min framtid, vad som händer i mitt liv i nuet är ju som ni kanske förstår inte speciellt mycket, jag ska ta det lugnt och försöka komma ner på jorden lite tills pluggandet kommer igång till hösten..

Förövrigt har det väl inte hänt så mycket..
Har kommit fram till vilka som är mina riktiga vänner, skaffat nya och gjort mig av med dom som gör och gjort mig illa på ett eller annat sätt.
Som det är just nu så kan jag inte ha finare vänner!!

Ska väl försöka kika in och skriva några rader imellanåt, man måste börja någonstans :)

Nu vill vi ha sommar!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-03 @ 12:01:20
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0