Söndag!

Då var det söndag igen, helgerna bara försvinner!
Men helgen har varit riktigt bra, helt galet i vanlig ordning, gillar vi gillar vi!
Fredags var vi på buffen och sen gick vi vidare till björnes..
Och i lördags var vi på förferre hos herr thorell och gick sedan vidare till björnes, riktigt bra helg!

Idag har jag dock inte varit riktigt lika fräsch, trött sliten och bakfull, ingen bra kombination!
Har lekt med Linnea hela dagen, har spenderat ungefär 10 timmar vid datorn och resten framför tvn, jävligt chill med andra ord!

Linnea snarkar redan, tänkte försöka hålla mig vaken tills how i met your mother börjar men det är en timme kvar och jag känner mig inte alltför pigg, måste orka upp till skolan imorgon också, jävla roligt, jippi!

Ne, nu ska jag mysa ner mig hos Linnea och försöka hamna i john blunds värld!

PUSSOCHKRAM!


Nya skorna jag hade tänkt ha igår, men pga 10 minusgrader, isgata och förjävla mycket snö så fick jag dra på mig stövlarna och se glad ut, jävla äckelväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0