Sömnig..

Helvete, jag bara somnar så fort jag kommer till jenny och jimmy...
Deras kudde och mina knarkpiller är en jävligt bra sovkombo, somnat i soffan två gånger idag, och jag som aldrig sover, knepigt!
Nu har vi käkat kräftor och tjötat lite skit en stund, killarna tog nubbe och vi tjejer höll oss till pepsi, vågar inte riktigt häva i mig en massa sprit när jag blir full på bara medicinen...
Har nog varit rätt bortskämd när vi har ätit kräftor förut, har nog aldrig skalat en kräfta i hela mitt liv, eller jo, kanske en eller två men mamma har alltid gjort det åt mig, nu fick jag fanimej ingen hjälp och det gick ganska bra, var dock ingen jävel på att få med klon ut utan fick bita och greja vilket sluta med att allt fastnade i skalet så jag slängde skiten, sen är det ju inte speciellt mycket mat på dom små djuren, ne, kräftor är väl gott men allt skalande och bitande är inte riktigt min grej!
Nu ska jag bara vänta tills jenny har duschat färdigt och sen beger vi oss mot mig så jag får duscha och göra mig iordning, ska nog förbi bjönen en sväng ikväll, kika om det är något att ha, dock ska vi vara nyktra allihopa, kan nog bli rätt skoj, skratta åt alla andra istället för en gång skull..
Hörs senare eller imorgon..
LOVE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0