Red Bull ger dig vingar

Okey, jag flyger inte men det är inte långt ifrån, åkte ut till hassle och köpte energyshot och cola, fan vad bra det blev, kanonpigg!
Uppgifterna klara och nyduschad är jag med, fan vad bra!
Dock brukar såna här jävla energitjosan bara funka en stund och sen blir jag as trött istället, vore ju tråkigt att däcka första dagen i skolan!

Efter att jag har varit iväg till skolan ska jag ut och powerwalka lite tänkte jag, om jag nu inte däckar, skulle ju bli en rutin det där men nu har jag inte varit ute på 4 dagar, inte okej alls!
Senare i eftermiddag ska jag iväg och träffa mattis, prata skit och ja, prata skit, det vi gör bäst, mest om varandras skit dock, lägger oss inte i andras, det kan dom nog sköta så bra själva tror vi!

Nehe jaha, ingen ide att fixa hår och sminkilinka sig nu... torkar håret och sätter upp i en slarvig knut, på med kläder och iväg, fan nu börjar allvaret på riktigt, döda mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0