Promenad, igen, känner mig jäkligt duktig!

Jamen juste johanna, klockan 12 skulle du vara ute och svettas i gympadojjor och sportbh, hur gick det med det? dåligt!
Vaknade klockan 14.10 och bara skrek för att örat gjorde så fruktansvärt ont, fick droppa i dropparna och ta två tabletter, så nu snurrar det något jäkligt i huvudet istället..
Lovisa hade ringt 5 gånger när jag kollade mobilen, så nu ska jag bara klä på mig och slänga mig i bilen och dra iväg till henne för en pw på 3 timmar, skönt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och sker, ska dricka kaffe med sheriffen sen, (min fina vän richard thorell) , eller ja, kaffe och kaffe, oboy är mer min grej, det här med att det ska vara vuxet att dricka kaffe? varför skulle man bli mer vuxen av att dricka något som smakar skit? töntigt att kaffe är för vuxna och oboy för små, min mammas kompis unge är 9 bast och dricker kaffe, honom ser inte jag som vuxen :)

Ne, tjat tjat, nu blir lisafisa snart arg på mig...

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0