Pluggisch

Känns ju sketa skoj att sitta och plugga klockan 04.29 en söndagnatt, eller inte alls sådär sketa skoj!
Jag börjar skolan en dag innan alla andra, ännu mer sketa skoj, detta pga att jag missade alldeles för mycket i skolan tack vare mitt as till mage och därav halkade efter en del, så jag har haft med mig uppgifter hem under sommarn, och nu när jag kollar igenom dom så har jag missat två uppgifter, två jävla instuderingshäften på 60 frågor på varje, så jag har suttit här i två timmar och läst i dessa äckligt tråkiga böcker, dö känner jag här, dö!
Jag ska upp om en och en halvtimme, gå till skolan, tenta av mina grejer och sen gå hem, lägga mig i min säng och däcka, för inatt lär jag inte få sova, somnar jag nu så kommer jag inte upp, inte en chans!

Men det är bara att bita i det sura äpplet, jag får skylla mig själv, slarviga jävla mig!

Helgen har varit grym, alkohol, trevligt folk, i lördags blev det dock lite väl mycket, dök ner i golvet hos richard, helt otippat tappar jag all kontroll över mig själv och dimper ner i golvet, axeln fick sig en jävla smäll, sen vaknade jag hos richard dan efter och kände att ajaj den sista ölen var onödig!
Men det är sånt man får ta, ska man ha kul får man lida strul!

Imorgon är det alltså skola, känns inte bra någonstans, men det är väl ganska skönt att komma in i rutiner igen iofs, träffa allt folk osv, trivs ju väldigt bra på min skola som tur är!
Och på resturangdagarna så är det ju inte skola, det är jobb, fullt ös medvetslös, ja faktiskt, stress stress stress!

Ne, sista frågorna måste göras innan jag hoppar in i duschen och missbrukar kaffe som jag egentligen inte ens tycker om, det här ska bli intressant!

Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0