Morgonmys hos jenny och jimmy

Vaknade klockan tolv av att mamma ringde och skrek att jag inte fick glömma att hämta ut mina örondroppar innan dom stängde klockan ett, och jag svarade något i stil med "men sluta tjata, jag är ju för fan på väg dit nu" vilket jag absolut inte var, hade knappt slagit upp ögonen så jag såg vem det var när hon ringde, och alla som känner mig vet att det är ingen idé att försöka få upp mig på morgonen när jag är trött... så kvart i ett kom jag iväg till apoteket och fick mina jäkla droppar..
Nu har vi varit iväg och handlat,godis chips dricka och mat..
Jenny ska laga köttgryta med vitlökssås och ris, hon är duktig min kock.
Jimmy spelar forca och jag och jesper är barnvakt, lilleman har börjat gå runt i sin gåstol och rycker och sliter i allt han kommer åt, börjar bli farligt att ha vaser gardiner osv uppe, dom åker ner när som helst.
Nu ska jag göra annat.


Världens goaste unge! mosters älsklingsbebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0