Min fru lämnar mig..

Idag sviker min fru mig (lovisa fisalisa) och åker iväg till göteborg, bara lämnar mig här hemma... uhu!
Men jag överlever nog, hon kommer ju hem igen som tur är..

Vaknade precis nu av att örat värkte något äckligt mycket, fick ta mina droppar och mitt knark så lättar det lite iallafall..
Ska bara hoppa i mjukis shortsen och ett linne och sen åka iväg till lovisa för en pw innan hon åker iväg..
I eftermiddag sen ska jag umgås med mattis (mathilda goding grönkvist).. jag var jätte sugen på några öl eller ett par glas vin men om örat fortsätter såhär under dagen så måste jag fortsätta ta tabletter och dom får man inte blanda med alkohol, tyvärr!

Ne nu dör jag under duntäcket här, hör efter pwen..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0