Mattis is the shit!

Jag har umgåts med mattis hela jäkla kvällen, natten, morgonen!
Bara diskuterat och varit allmänt muppiga i typ tio timmar, vad skönt det är att bara släppa allt och bete sig lite illa ibland.
Till en början var pratade vi bara seriösa grejer men i slutet var nog inte ett enda ord seriöst!
Hassletappen besökte vi fyra gånger under kvällen.
Var ute och gled lite i vanlig ordning tills martin ringde och sa att dom var hos daniel, då begav vi oss dit istället och skrattade lite åt fulla och dumma människor, sen ville några självklart ha korv, (är inte babylon öppet så tjänar hassletappen fina pengar när folket är fullt i mariestad) så det var bara att ställa upp för laget!

Nu sitter jag här igen och kollar på klockan, suckar och önskar att jag vore trött, den önskan uppfylls aldrig, jädrans skit!
Behöver få lite sömn för idag har jag lite att greja med.
Ska iväg till mekonomen och fixa min jävla regskylt som grävlingsjäveln slet av med sin döda kropp, jag ska till kss men mitt förbannade jävla öra, mattis följer med till kss och håller handen så efter det så tar vi en shoppingrunda i stan, väl hemma i stan igen ska vi powerwalka om vi inte gör det innan skövde, får väl se hur trötta vi är när klockan ringer 12.00, jag vet iallafall att jag kommer vara död.

Nu ska jag kika på andra bloggar istället, min händer det inte så mycket på :)

Godmorgon!











Back in the days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0