Lugn fredag!

Vaknade klockan halv elva av att mamma ringde, jag hade fått sjukhus tid klockan halv tolv, skoj, det var bara att gå upp, klä på sig och åka ner till sjukan..
Väl inne på sjukhuset ska dom kika i örat på mig, och som vanligt nere på sjukhuset i mariestad så kan dom inte göra ett skit, totalt jävla värdelösa är dom, så jag fick ringa till jenny och släpa med henne till kss i skövde, ville inte åka själv så gullegumman åkte med mig dit.
Väl i skövde så tog det nästan två timmar att komma in, men väl inne så kollade han i örat och konstatera att dom behövde suga ur det, precis det jag sa till dom i mariestad från början men ingen lyssnade, jag sa också till dom att dom skrev ut fel örondroppar för att sist jag hade detta så gjorde dom dropparna dom skrev ut allt bara värre, gägga ihop hela örat på mig, men även då sket dom fullständigt i vad jag sa, så när han hade sugit ur örat sa han att jag skulle få nya droppar för att dom jag hade fått inte hjälpte mot den bakterien jag hade i örat, fuck mariestad säger jag bara, inkompetenta jävla idioter!
Väl i stan igen så skjutsade jag hem jenny och åkte själv hem och tänkte vila en stund, vilket resulterade i att jag sov i två timmar... vaknade i panik för att jag sovit så länge så jag slängde på mig kläder och åkte till jenny igen, vi kollade film och käka lite...
Vid tio ringer lovisa och ville att jag skulle hämta henne så jag satte mig ännu en gång i bilen och åkte iväg och hämtade henne.
Satt hos jenny i stort sätt hela kvällen, vid ett åkte vi ut och kolla stan en sväng men i vanlig ordning hände det inte ett skit.
Nu sitter vi återigen hos jenny och kollar film, ska nog åka hemmåt om en stund!
LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0