Kycklingsallad och rulltårta

Efter två och en halv timmes powerwalk så skrek magen lite granna, kommer hem och ser att mamma har gjort världens störta skål med kycklingsallad, och med tanke på att jag har bestämt mig för att bli lite nyttigare så passade ju kycklingsallad jätte bra efter promenaden, sen ser jag dock att mamma bakat rulltårta och baaam, där sprack min nyttiga dag.

Nu ska jag strax ringa till min richard och kolla om han var sugen på en "kaffe" eller om han har hittat på något annat skoj, och har han det så kan ju jag och lovisa tränga oss på med tanke på att vi har ganska jäkla tråkigt.
Sitter och glor christine och skrattar bara för att dom i programmet skrattar, det är ju egentligen inte ens kul!

Ikväll ska jag ta en långpromenad till, lovisa lät inte så sugen men då går jag själv isf, för jäklar vad skönt det är å röra lite på sig!

Ne, nu ska jag äta klart och överväga om jag ska ta en eller två bitar rulltårta... eller tre!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0