jävla skit

Har hostat mig till huvudvärk, asfränt, eller inte!
Nu är klockan 00.14 och jag börjar bli trött, fan vad skönt om jag kunde få sova lite inatt, behöver det för att orka fixa skolan nu känner jag!
Fick schema, matlistor, planering för resturang dagar (kommer att ha öppet våran skolresturang en gång i veckan), dryckespapper, ja helt enkelt en jävla massa papper..
Sen skulle vi käkat och sen fick vi sluta, men hela matsalen var proppfull med nya och gamla elever som gapa och skrek, trängdes och var högljuda, så jag kände inte för att sätta mig ner och försöka äta, speciellt inte med min utvecklingsstöra mage!
Så vi gick ett varv i skolan, tjata lite skit med lärarna, jag lämnade in en uppgift och pratade med dom nya ettorna, hälsade dom välkomna och kikade om vi hade fått våra nya serveringskläder, det hade vi tyvärr inte!

Vi kommer ha öppet våran resturang på onsdagar, vi ska alltså egentligen ha öppet imorgon, men vi hinner inte riktigt planera, lägga upp allt och beställa varor på en dag, blir lite tight, så imorgon har vi repetionsdag, haha jag kommer inte komma ihåg ett skit, men som våran störtsköna lärare säger så är ju "repetion kunskapens mode" får väl lyssna på våran kloka mogge då, haha!

Jag är röksugen precis hela jävla tiden, tänkte trappa ner lite på rökandet, men på något underligt och fruktansvärt irriterande sätt så blir man bara ännu mer röksugen när man bestämmer sig för något sånt, kämpa kämpa kämpa!

Slutade runt tre imorgon tror jag, då ska jag gå ut och gå och sen lägga mig i solariumet och dö någon timme, har tappat precis all färg och nu är det höst, tänker inte bli lite färglös och tråkig som den!

Ne, om man skulle röka och lägga sig, ja det gör vi!
GODNATT!

Bredvid ditt namn, står ett namn till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0