En helt vanlig måndag, förutom att jag bloggar vilket nu förtiden aldrig händer!

En fasad du visar så fin och underbar,
kan dölja den hemska och falska människa du egentligen är,
en sådan fasad klär bara dom svaga och osäkra,
osäkra så som du!


Mycket har hänt sen jag var inne på blogg.se och kladda sist...
Mycket roligt mycket tråkigt, men det tråkiga har kommit att visa sig vara lika bra som de roliga, på något konstigt men underbart sätt.

Jag har gift mig med världens underbaraste tjej, (Okej, gift och gift är jag kanske inte, och skulle egentligen inte heller vilja vara med henne eftersom hon aldrig är hemma) men vi lever ihop, hand i hand som vänner och hon är förjäkla go den där fisalisa...

Idag har vi varit ute på powerwalk i nästan tre timmar och jag måste säga att det var det bästa jag gjort på länge, kände mig både duktig och piggare (även fast jag fått någon jävla inflammationsjävel i hela hörselgången) men men... efter en långpromenad i dugg så kände jag mig ganska kry ändå..
Efter promenixen åkte vi och handlade lite mat, har inte haft någon matlust på ett par dagar här nu men lite tonfisksallad gick allt ner.

Nu är klockan 07.59 och jag sover inte, känns väl sådär med tanke på att jag och fisa bestämde att vi skulle pw:a lite klockan tolv idag med, och de om jag inte räknar helt fel är om cirkus tre timmar och femtioåtta minuter...

Så ja, har sagt detta så många gånger förr, men nu ska jag faktiskt försöka ta tag i bloggandet, lovisa gav mig lite pepp med tanke på att hon statat en ny och bloggar mer än kissie paow dess och resten av fjortisbloggarna som gör allt för att skämma ut sig och tjäna pengar...
Utlovar dock inga bildkollage osv, inte än iaf, så peppad är jag inte.

Yeye, sängen är både varm och gosig så nu slänger jag in handduken, eller iallafall tar på mig täcket och blundar en stund...
Godnatt och sovgott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0