Det regnar pengar?

Vaknade upp hos richard imorse, åkte dit efter han sluta jobbet klockan sex på morgonen och käka cheezballz och kollade på vänner, hur götta som helst!
Mindre götta var det ju förstått när jag vaknade i hans soffa med nackspärr några timmar senare, tog mig upp ur soffan och kikade in mot hans sovrum, dörren var stängd, så jag vågade mig inte riktigt dit för att säga att jag gick, det märker han ju liksom, varför riskera en grinig och arg morgon trött nyvaken sheriff? nej tack!
Åkte hem och tänkte att nu har jag ju sovit klart för idag, men ikke sa nicke, satte vibratone på magen och skulle kolla film, gick sådär, somnade och vaknade och det var tokvarmt i rummet, kollar ut och solen skiner, ja, SOLEN SKINER, knas!

Hoppade upp ur sängen och slängde på mig ett par shorts och ett linne, tog bilen och ställde den vid lovisa, och började gå, vi börjar alltid våran pw runda hos henne... idag gick jag dock själv, tänkte att det blir nog jävligt långtråkigt, och det blev det, varmt också för den delen, tills jag kommer upp för sthlmsbacken och in på soptippevägen, där ligger det pengar över hela vägen, tre 500 lappar bara mitt på vägen, kvitton och massa annan skit, hittade först ingen plånbok, gick lite längre och där låg den, så jag plockade ihop alla pengar kvitton och kort som hade trillat ur och tog med den, och nej, jag snodde den inte, jag har ringt och försökt få tag i den här tjejen men hon svarar inte, får fortsätta tills hon svarar helt enkelt, ärlighet varar längst så enkelt är det!

När jag kom tillbaka till bilen efter min långpromenad så fick jag för mig att jag skulle åka till jennifer, (en gammal goding kan man väl kalla henne, känt varandra sen högstadiet men umgås inte alls längre, vilket är jäkligt trist) har messat henne några gånger i sommar men hon till skillnad från mig jobbar och sliter så det blir lite knivigt att hitta något bra tillfälle, men idag var hon ledig, så jag passade på att åka ut till hassle, ta några ciggaretter i solen och bara tjata skit, precis det vi tjejer är bäst på, riktigt trevligt faktiskt!

Nu ringer mattis och vill ut och gå, och med tanke på att jag fått något "jag-ska-bli-nyttig-och-röra-på-mig-mer" tänkande från ingenstans så går jag mer än gärna med ut och går en gång till, vem vet, kanske hittar en massa tusenlappar den här gången!


Jävlar vad jag tjatar, hörs senare eller inte..
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0