Ännu mer sjuk

Ja precis, nu har jag gått och dragit på mig en kanon förkylning också, det här är ju för roligt, och örat började bli bättre men när jag vaknade idag så gjorde de ondare än förra veckan, och mina tabletter är slut, fan, livet blir inte härligare än såhär.

Igår var jag och lovisa med tobbe och dom i stort sätt hela dagen..
Vid fem på morgonen har vi fortfarande inte lagt oss utan åker iväg till hassle tappen, på vägen hem därifrån skriker lovisa helt plötsligt så högt att jag höll på att köra av vägen, ser då ett djur springa över vägen så jag bromsar, då kommer det en grävlingsjävel som jag därimot inte såg så den stackarn hamnade under bilen, det var som att köra över en stor jäkla sten..
Vi gick ur och skulle kolla så den verkligen var död, dock fick tobbe peta på den för jag var livrädd att den skulle hoppa upp och bita mig eller något.
När vi fått upp den på trottoarkanten så åkte vi därifrån och jag hade fortfarande dåligt samvete, tills vi kom hem till lovisa och parkerar bilen och ska gå in till henne, då ser vi att MIN REGSKYLT ÄR BORTA, grävlingsjäveln fick med sig min regskylt...
Det var bara att hoppa in igen och bege sig mot mordplatsen, och mycket riktigt, där mitt på gatan låg den.

Väl hos lovisa igen hade klockan hunnit bli sex, och eftersom vi inte var trötta än så satte vi på oss mjukisar och tog en powerwalk på en timme, sen städade lovisa och jag kollade klart på en film vi börjat på tidigare under dagen.
Somnade nöjd klockan åtta, vaknade ganska onöjd klokan halv nio av att lovisa ska ha skjuts till station..
Men man ställer väl upp för laget så det var bara att ta på sig igen och åka iväg, när jag hade skjutsat henne åkte jag tillbaka och la mig och vaknade ännu mer onöjd klockan fem på eftermiddagen.. suck.

Nu ska jag kika internet lite och sen dö en stund, är riktigt sugen på måndax ikväll men kroppen tillåter nog inte det!

LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0