18 km senare..

Ja ni läste rätt, jag har gått nästan två mil idag...
Helt otroligt att jag orkar stå upp med tanke på att jag annars aldrig rör på mig.
Men detta har blivit en bra vana, så vi tar en runda imorgon också, men imorgon räcker det nog med en, kommer nog ha ganska härlig träningsvärk..
Nu sitter jag hos jenny och jimmy och har precis ätit lite, satte precis på djungel george 2, har sett den men kommer inte ihåg den riktigt, mår inte sådär jätte bra idag heller så får väl se hur länge jag stannar, skulle förbi richard en stund sen också, har ju varit där i stort sätt varje natt sen han började jobba natt, ännu en bra rutin.
Ne om man skulle vara lite social här kanske...
Hörs imorgon!
LOVE


det känns fast det inte borde, det gör ont när jag vet att det inte borde kännas ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0