07.37

Ja, klockan är nu 07.37 och jag ligger vaken, vaken i mitt rum med min rosa gosiga filt och datorn på magen, ligger förstås och kollar på satc, vad annars!
Idag ringer klockan 11.00, good luck chuck att jag vaknar pigg då.. tsss inte en chans att jag kommer upp innan tolv idag.
Men när jag väl kommer upp ska jag och lovisa ut och powerwalka, det har blivit lite våran grej det där, en nyttig vana i mitt liv för omväxlings skull.
Och dom senaste sju gångerna vi har varit ute har jag lämnat cigaretterna hemma, hur jävla duktig är inte jag?!!

Efter promenaden vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, är lite sugen på några öl med tjejerna ikväll men fortsätter örat såhär så får jag knapra piller och hitta på något annat istället.
Eftersom att vädret har varit som det har varit det sista så har ju film varit det bästa altenativet dom senaste två veckorna, så film är jag inte så sugen på faktiskt, inte idag, inte ikväll!

Ne, ska kolla klart avsnittet och försöka sova lite innan klockan eller lovisa väcker mig, ujujuj vad jag kommer vara otrevlig om det är lovisa som hinner före klockan, en morgontrött johanna är inte alltid roligt att ha med att göra.

Nattinatti, eller godmorgon godmorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0