Åh vilken underbar refräng!

Jimmy Jansson lockar fram sommarkänslor, helt underbart!
Solen har varit på besök hela dagen, dock blåser det som bara tusan!
Har precis ätit lite, ska duscha nu och sen sätta igång, ensam hemma idag så vi ska förfesta här och sen gå till björnes, basic element är på besök i våran underbart fina lilla sommarstad!

Hur mycket man än hatar allt folk i mariestad, så kan man bara älska mariestad på sommarn!


Jag klarade min uppskrivning i onsdags också, förjävlaaaaaaaaaaaaa skönt!
Uppkörningen är om två veckor, är sjukt nervös men får hoppas att det går vägen, nu vill jag ha det där jävla kortet!!!

Ne, nu måste jag duscha så jag får något gjort!


När jag inte trodde att såna som du fanns, då dyker du upp och försvinner lika fort!
-----------------------------------------------------------------------------------------------










Fan vad jag älskar min dubbelhaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0