Spara eller slösa?!

Ja, när det kommer till detta även så brukar min hjärna skrika SLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSA , men just nu så känns det som jag är på den sparande sidan, och vad kan det bero på? jo att jag har lite mer pengar än vanligt (har fått pengar för en trafik olycka som inträffade förra året) och direkt då blir jag den sparande typen, eller först slösar jag, sen när de är en viss summa kvar så vill jag så jävla gärna bara shoppa upp allt men kan inte.. hm..

Vad är ni?
Sparare eller slösare?!

Kommentarer
Postat av: zandra

var har du köpt den aprikosfärgade tröjan du har på headern? Den är urläcker!!

kan du inte ha en frågestund eller något liknande så man får veta lite mer om dig. :)

2009-10-05 @ 20:16:37
Postat av: Johanna

Svar till zandra:



Tröjan är köpt på gina tricot och kostar 199:- :)

Självklart kan jag ha en frågestund, be dina vänner kolla in min blogg bara så det blir många frågor :)!

Kram

2009-10-06 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0