Som om ni var oskyldiga :s!

Ni bara låtsas som ingenting, en sån liten grej, men som ni vill bli behandlade ska ni också behandla andra, gör ni inte det får ni ta konsekvenserna, så enkelt är det!

Jaja, från tråkigheter till roligare grejer..

Igår var jag och mamma i skövde och skulle bara kika, men hur slutade det tror ni?
Jo, efter tre timmar i skövde hade jag inhandlat , fyra par skor, en kofta, en kortare korfa, veet hårborttagning, kavaj, jeansleggings, tunika/klänning, lösnaglar, ett litet bord, och en jävligt god lunch!
Mamma hittade också lite grejs, jeansleggings tröjor osv, lite kul att åka med mamma ändå, en heldag med mammsen är som en dag i himlen ibland, man behöver den tiden, och man behöver ta vara på den!

Väl hemma från skövde åkte jag och min emil och hyrde film och myste, bröllopsduellen och wallander(tjuven) båda var riktigt bra men efter fyra timmars film glottande åkte vi ut och åkte en sväng för att vakna till liv lite..

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen (JAAA DET ÄR SOL :O) med min älsklingspojk och bara njuta av livet, den tiden behöver man också ta vara på, speciellt jag!


PUSS johanna!

(Lägger antagligen in bilderna på shoppingen ikväll) :)



Min kärlek till dig är starkare än magnus samuelsson! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0