Shopping dag!

Min dag har varit riktigt trevlig faktiskt..
Skolan har varit helt okej, kallar måndagar för slapp dagar faktiskt, vi diskuterar och dricker kaffe, kan det bli mer chill? nixpix..
Men efter skolan drog jag med mammsen och jenny till skövde, (det var faktiskt jag som drog med dom med tanke på att jag körde dit, hihi)
Och shopping sugen som jag var så fick jag med mig en del hem efter 4 timmar vimlandes i skövde..

Tee - gina 199:-
kofta - bikbok 299:-
stickad oversize kofta - bikbok 399:-
tröja - fred perry 799 :-
jeansleggings (jag lyckas alltid få med mig ett par sånna hem, hehe) 199:-
långärmad tröja - gina 149:-
halsduk (utan slut, vad dom nu heter, ha) - gina 199:-
heels - skopunkten 349:-

Bilder kommer senare eller imorgon!

PUSSOCHKYSS



haha mina naglar, snyggt, not!
ska gå och fixa mina naglar i veckan, har beställt tid men ska ändra den så får se lite när det blir!

PUSS IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0