Kul att jag har några läsare kvar :)

Kul att några av mina läsare har saknat mig, hihi!
Jag har varit förjävlig dålig på att blogga det senaste, i know, men nu är jag på fötter och har lite mer ork till att sitta och skriva om allt och inget!

Igår skulle jag och min skitunge ha mys, men som alla andra fredagar hamnade vi i bilen åkandes med resten av "par-gänget" trevligt men jag hade nog hellre stannat framför sex and the city med min käresta!
Menmen, kvällen blev lyckad ändå!

Nu sitter jag dessvärre ensam hemma hos emil, han, hans pappa och lillasyster är och kollar på race i mantorp och hans mamma är och jobbar, och jag har inte orkat ta mig härifrån än, har funderat hela jävla morgonen på om jag ska orka gå och sola, men så fort jag tar på mig så börjar det blåsa storm ute, så nu har jag gett upp, tror jag, hah!
Ne, usch, jag har blivit beroende av solarieumet nu, illa, men det är ju så snyggt att vara brun, sååå snyggt, speciellt nu när jag är vithårig,yummie!

Som ni kanske förstår har jag inte mått speciellt bra det sista, därför har bloggen påverkats, men det är okej nu, tyvärr finns det saker som inte går att lösa bara över en natt,och kanske aldrig går att lösa, och andra grejer som går men som man inte får någon hjälp med, men jag överlever, tjoho!

Nu ska jag kolla på disney XD, jag vet, jag är barnslig, men vet ni? I LOVE IT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0