Kina mat och dallrig rumpa!

Jajjamensan, skönt rubrik? jadå!

Ligger hemma idag, med nackspärr.. inte det roligaste precis, och ont gör de, som fan!
Och inte blir det bättre av att mina sex and the city avsnitt är slut, gaaah!
Mamma är på väg hem med kina mat, och nu undrar jag om någon vet om det är onyttigt eller nyttigt?
Har hört båda delar och blir lite smått förvirrad här, (som om jag inte brukar vara det, ha)
menmen, jag känner att jag inte behöver bygga mer fett på min kropp genom onyttig mat.
Men men, fet är väl å ta i, men lite mullig :D

Dock ska jag börja träna igen, och det lite smått roliga med mig är att jag knappt behöver träna två veckor för att bli smal, dock har jag inte kommit på vilket träningssätt som är bäst för mig.
Jag måste erkänna att gymmet inte riktigt är min grej, jag tycker det är tråkigt.. dock är boxning och sådant som finns på gymet roligt, kanske bara skulle gå på sånt? något att fundera på.

Ännu en grej jag har funderat på är att börja med ridningen igen, inte mänsklig nu då utan sportlig!
Jag har gått och grubblat över detta ett bra tag nu och jag saknar stallet så otroligt mycket, lukten, hästarna, ridningen, jag saknar allt, får se vad jag kommer fram till!

Nu ska jag kila en sväng!
Hörs senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: s

haft en bra dag?

2009-09-16 @ 21:04:30
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0