Katy Perry!

Jag vet att vi alla älskade hennes låt som tog över alla fester, som alla fulla goa och glada sjöng!
I KISSED A GIRL!
Okej, alla kanske inte älskade den, men dom flesta!
Och jag har inte lyssnat på någon annan av hennes låtar, och när i kissed a girl blev uttjatad så hörde jag inte mycket mer om henne, men nu, nu har jag lyssnat lite på henne på spotify, och hon är riktigt bra, och hon har en fruktansvärt skön röst!

Och ni måste hålla med mig om att "thinking of you" är den finaste och bästa låten ni någonsin hört!?
Jag har lyssnat på den 20 gånger nu, och är inte trött på den.
Är den verkligen så bra? eller är det jag som är jävligt oklar? ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0