im fucking fabulous!

Mitt självförtroende behöver stiga lite känner jag..
Jag kikade lite på blondinbellas självsäkers SKIT, men som ni kanske listat ut så var det inget jag tyckte speciellt mycket om..
Varför jag inte gillade det var för att blondinbella får allt i hennes liv att framställas som perfekt, och är det inte perfekt från början gör hon det perfekt, och det finns ingen i hela världen som kan ha en felfritt och perfekt liv!
Därför vänder jag mig till satc, där hittar man oftast svar på sina problem, tro det eller ej, haha!

Ne, varför skulle jag vara sämre än någon annan, det finns ingen anledning!
Alla människor gör misstag, stora eller små, men det händer alla!
Så jag säger som sam, im fucking fabulous! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0