...

Frågan är vilka i sin närhet man egentligen kan lita på?
Jag är så jävla trött på falska idioter så jag dööööööör snart!

Ursäkta dålig uppdatering btw, men inte kännt för det!
Senaste tiden har jag gått runt och låtsas att jag mår bra och är på topphumör, det har egentligen legat på bott, så när minsta lilla gått snett har jag brytit ihop..
Men nu är allt bättre och jag vet inte vad jag skulle gjort utan min pojkvän, MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN pojkvän!!!!!!!


Ikväll ska jag festa lite, och imorgon blir det mya med min prins!

LOVE johanna!


Kiss my as!

Kommentarer
Postat av: Ståhl

jag finns, det vet du ..

men du verkar ha glömt mig nu

2009-09-05 @ 00:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0