Tisdag

Ingen skola för mig idag, huvudvärk och illamående när jag vaknade, så typiskt..
Men jag tog en tablett och gick och la mig igen, så nu är det bättre..
Jag som hade tänkt att ligga i solen idag, men när jag vaknade i morse så regnade det, och nu blåser det som bara tusan, inget skönt bikini väder alls.
Vid halv fyra kommer älskling och hämtar mig, ska väl åka hem till hono och mysa tills hans jädra hockeyträning börjar, träning träning träning, jag tycker synd om alla stackars hockeykillar!
Får väl hoppas på att jag slipper sova själv inatt iallafall, det är jobbigt att sova utan emil.

Nu ska jag slänga i mig lite sallad och platta håret innan älskling kommer.
Bloggar lite om resten av dagen senare..

Love Johanna!


Jag vore ingenting utan dig,
du är absolut allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0