Måndag

Jag vet, jag vet..
Jag bloggar dåligare än en bäver sjunger, jag ber om ursäkt!
Jag har bara varit på bott ett tag och helt enkelt inte orkat sitta här och häcka, har spenderat tid med mina favoriter istället för att slippa allt jobbigt för en stund, vilket inte alltid är det lättaste, men allt löser sig, eller hur?!

Idag har skolan varit en pina, som alltid nu för tiden, jag är skoltrött så det skriker om det, eller ja, trött överhuvudtaget!
Det ska bli underbart skönt med lov och ledighet, bara tänka på mig själv och mina finaste.
Blir en hel del party på lovet, som det ser ut nu, och det är ju inte fel alls, 1408 på fredag iallafall, hoppas på en lyckad kväll, blir nog bastu hos Jenny innan, annars får väl jag slänga ihop en för ferre (:

Annars idag har jag tränat, när jag hade tränat klart gick jag och mötte upp Mari, sen gick vi och tog en fika på ströget,
som vanligt blev det mycket skvaller och övrigt prat om livet, jag har inga syskon, men min Mari är precis som en syster för mig, min underbara storasyster, dock kan man tro att det är jag som är storasyster, om man går på storleken,
Mari är ju ungefär en meter och smal som en pinne, haha :)!
Har även hunnit med att träffa Linus och Linn idag, trevligt, mindre trevligt är att Linus åker tillbaka till Karlstad imorgon,
jävla Karlstad, men vad gör man?!
Innan hemfärd för dagen åkte jag till suncity för solning, skönt att få lite färg,
blir nog en vända dit efter gymet imorgon med!

Ne, nu ska jag krypa till sängs, mamma har köpt en ny kudde till mig som jag ska prova inatt, se om min jävla nack/huvudvärk försvinner om man sover bättre(?) vore inte fel!

Pussnatti
Love Johanna!




Det finns nog ingen jag älskar så mycket som coolingen på bilden :)!

Kommentarer
Postat av: Petra

Fy vad söt eller vad :D

2009-03-31 @ 06:07:16
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Johanna

visst är han väl underbar :D

2009-04-01 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0