Torsdag

Dagen har varit underbar, som dom flesta av mina dagar denna veckan..
Dagen börjades med skola, efter idrotten hade vi två timmars hål.. så då gick jag och byggkillarna ut och satte oss i den underbara solen, finns det något bättre när solen kikar fram efter all denna kyla? svar nej!
Efter skolan åkte jag och kekke ner stan, skulle gymma, men hittade veronica och co på vägen så stannade på ströget där dom satt och fikade och pratade med dom en stund innan jag kilade vidare till Nautilus..
Tränade till klockan fyra då Robin och Mari hämtade mig.. Mari skulle med hem till mig och mysa..
Väl hemma gjorde vi varm choklad och gick ut och satte oss i solen, underbara solen!
Nu har Mari åkt och Jenny kommit..kollar tv just nu och ska snart städa lite!

Imorgon blir det som sagt bastu hos Jenny..
En bag in box och underbara vänner, kvällen kan bli dimmig ;)!

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0