Tisdag!

Vaknade runt ett idag, svin trött så jag låg kvar i sängen till två typ..

Igår åkte jag och kekke ut till Johanna och Rasmus runt nio, åkte bil en sväng,
skulle åka ut och leta efter ett hus, vilket vi inte hittade först så vi var långt åt helvete..
Jag och Johanna var helt livrädda där ute i skogen..
Helt kolsvart och tät skog, usch.. till slut hittade vi platsen där huset skulle vara, men dom hade rivit det tyvärr..
Efter det åkte vi hem till Rasmus och kollade film en stund innan jag och kekke åkte hemmåt honom..
Satt och spelade GuitarHero till klockan tre då kekke skjutsade hem mig..
Och jag, pigg som jag är satte på en film och somnade inte förens halv sex.. jag måste vända tillbaka dugnet nu!

Nu ska jag hoppa in i duschen och slänga på mig mjukiskläder och sen åkte till Emmi och mysa ikväll!

Love Johanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0