Tisdag kväll!

Nu är garderoberna städade och fina..
Vid nio satte jag mig i min ursköna fothölj och kikade andra avenyn med tända ljus och grejer..myste som bara den!
Efter andra avenyn så har jag kollat på That's amore.. och suttit här och tjötat med lite folk..
Tänkte att jag skulle duschat och grejat, men när man sätter sig och det är mycket bra på tvn så är det svårt att slita sig..

Imorgon är det skola i vanlig ordning..
Slutar halv två och ska då bege mig mot nautilus för att träna för första gången på fyra månader, ska bli underbart
att komma igång och träna igen.. få lite rutiner i vardagen..
Efter nautilus ska jag antagligen förbi Johanna en sväng, och senare på kvällen blir det plugg..

Har haft en jäklans massa prov det sista, och jag är så fruktansvärt trött på skolan att jag vill spy..
Det var nyss lov men jag känner ingen starkare vilja att gå dit för det.. usch..

Yeeyeee, nu blir det sängen och någon bra rulle att somna till, om jag nu somnar, gah!

Love Johanna!


Kommentarer
Postat av: jenny j

jag är stolt över att ha fått varit din vän

2009-03-11 @ 07:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0