Tisdag

Nu har ännu en skön och mycket bra dag passerat..
Började dagen med en snabbdusch innan jag gjorde mig iordning för skolan..
Väl i skolan så hade vi nationellt engelska prov.. vilket kunde gått bättre..
Att sitta tre timmar i en tråkig lektionsal är inte min starka sida..men det gick okej iallafall, så vi får hoppas på det bästa :)!
Efter provet (som slutade 11.00) fick vi sluta, men jag orkade inte gå hem direkt så jag stannade kvar i skolan till tolv tiden och pratade bla med Mari och Anita..
Men vid tolv gick jag hem och la mig i sängen, svin trött eftersom jag även denna natt hade gått och lagt mig vid två, suck..
Hann även ut en sväng med min bebis innan mamma hämtade mig och skjutsade ner mig till stan..
Jag och Emmeli skulle nämnligen träna..
Det är helt sjukt vad skönt det är att träna när man har kommit igång (Jag har inte fått träna på fem månader eftersom jag fick ryggskada pga en trafikolycka i augusti förra året..) men nu är man igång igen och det känns otroligt skönt att få röra på fläsket ;)!
Jag satt utanför Nautilus i en halvtimme och väntade och under tiden ringde Jenny, som också ville följa med och provträna..
Vid tre började vi träna och var inte därifrån förens halv sex, då jag och Jenny tog en promenad till Mari!
Väl hos Mari käkade vi och senare tog vi en långpromenad, så imorgon skippar jag träningen annars kommer jag inte kunna gå på flera veckor, haha!
Runt nio åkte jag från Mari, väl hemma tog jag en dusch och kollade på andra avenyn!

Och nu ska jag sova så jag orkar en tråkig skoldag imorgon!

Love Johanna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0