Spårlöst

Nu har jag kollat klart på spårlöst, och jag kan säga att ögonen är torraren är någonsin..
usch vad sorgligt det var, men dom hittade ju systern till slut iaf, hemskt att föräldrarna hade dött, brandolycka..

Nu efter ett jobbig program ska jag kika 2 1/2 män och käka fruktsallad,
sen ska jag försöka komma i säng innan tolv för en gång skull, helt otroligt om jag lyckas, ja får väl hålla tummarna, suck!

Imorgon är det skola, skittråkigt men det måste ju göras, precis som allt annat som man måste göra,
Visst är allt man måste göra tråkigt?!
Varför är det så för, det blir ju inte roligare när man tänker "ah nu måste jag få det gjort"...
Jaja efter skolan ska jag iaf traska ner till stan och hämta ut mitt legg, sen vidare till Nautilus för att fylla på mitt gymkort..
Vilket inte har blivit använt på ca fyra månader.. usch, jag skämms, dock har jag ju inte fått träna under en två månaders period pga nacken.. men dom andra två då Johanna? Ne nu får det bli ordning och reda..
Ska också försöka pallra mig ut till stallet i Ullervad för att kika vad dom har för grupper just nu, tänkte börja med ridningen igen, måste hitta en lämplig grupp att hoppa in i bara..
Efter det blir det säkert mys med någon av tjejerna :), vi håller på det!

Nu skriker sängen efter mig..
dags att kolla två ansnitt av denna underbara serie,

Pussnatti på er..
Love Johanna!






Här är skorna jag köpte i Karlstad, mycket snyggare på, enligt mig!
Jag är helförstjust i dom, tycker dom är urläckra!
Skopunkten 299 :-


Kommentarer
Postat av: Alexandra Mellgren

ULLERVAD! :D (Y) <'3

2009-03-10 @ 00:51:35
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ohhh yeah ;)

2009-03-10 @ 12:54:32
Postat av: jessica

hjälp till och säg vad Du vill läsa i en blogg! :) www.jeessica.webblogg.se

2009-03-10 @ 16:37:12
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: jessica

hjälp till och säg vad Du vill läsa i en blogg! :) www.jeessica.webblogg.se

2009-03-10 @ 16:37:53
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0