Söndag!

Dålig uppdatering, i know!

Men helgen har varit superbra..
Har varit ute och åkt bil både fredag och lördag..
Fredagen åkte jag Mari Emmeli och Jenny med kekke, åkte och hämtade Jenny i otterbäcken, hon hade varit på "fest" där, haha jag skulle inte kalla det för fest men.
Väl i stan igen mötte vi upp resten av "gänget", en hel del sköna gubbar väntade i stan..
Vi åkte efter Antons bil på väg in mot stan och vid rödljusen vid badhuset så slängs bildörrarna upp på Antons bil, och grabbarna som åker med Anton slänger sig ut i gatan och byter platser, haha, jag höll på att dö av skratt...
Mina brudar tyckte det såg riktigt skojsigt ut så vid närmsta rondell skriker dom åt kekke att stanna och gör samma sak, Kritan och Anton som då var bakom oss börjar tuta och peka finger, då gör Mari det roligaste på hela kvällen..
hon vänder sig om och trillar, så hon slänger sig in i bilen och när Emmeli ska hoppa in i bilen så ligger Mari och tar upp hela baksätet, fyhelvete  vad vi skratta!
Kvällen fortsatte med crusande och mycket sång, eller ja.. skrik!
Sen följde Emmibabe med mig hem och sov hos mig.

Lördagen började med en lång och underbar dusch, var så jädrans trött så duschen gjorde susen..
Käkade och så, sen åkte jag upp till Emmeli, där det blev mer mat, haha..
Sen kom kekke och hämtade oss och så åkte vi till honom..
Blev melodifestivalen och GuitarHero..
Och jag måste säga att jag börjar bli helt okej bra på GH, jag missar ju inte var fjärde nu iaf, haha!
Men när mina fingrar började verka (precis som dom gör nu), så la vi ner GH och tog bilen istället..
Åkte även denna kväll fram till tre på natten.. men roligt har vi, så vad gör det om man är lite trött dagen efter? :)

Och idag då..
Kekke ringde och väckte mig vid ett..
Jag gick upp och fixade lite grejer, men jag kände att jag var allt för trött för att göra något..
så jag gick och la mig och kollade på sex and the city filmen, Fyinijävlar vad bra den filmen är, men känslig som jag är så grät jag typ fem gånger under filmen.. sorgligt, men bra.
Vid tre åkte jag och tränade, kom hem vid fem och nu har jag ätit och duschat..

Blir beck senare med Kekke och Jenny!
Puss på det!

Love Johanna!


Kommentarer
Postat av: j.

haha nee jenny hade inte varit på fest hos mig, hon ahde varit med på våran släktmiddag utan alkohol och hade trevligt! det var ingen fest:p bara så du vet de:p

2009-03-23 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0