Söndag!

Helgen har vart helt okay..
Lite party, massa mys, det kan inte bli bättre..

Idag har jag och Johanna bara tagit det lugnt..
Vaknade runt ett, tog en låångdusch och käkade lite..
Sen har vi bara kollat på film hela dagen känns det som, skönt att ta det lite lugnt..
Vid fem åkte vi med hennes mamma och fikade på rattugglan...
Och nu ringde gärna kekke och frågade om det blir pizza sen.. Jisses, jag kommer få träna som en idiot i veckan!
Senare sen blir det beck hos Johanna, och självklart är det underbart att det är studiedagar!

Men självklart finns det negativa grejer jämt,
och denna gång har det gått för långt, denna gången skulle jag kunna döda! :s

Ne.. ska väl hinna göra mig iordning lite...

Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0