Onsdag!

Började morgonen med en välbehövd dusch, jag bara älskar att duscha på morgonen!
Efter duschen började jag göra mig i ordning lite smått.. inget speciellt idag, orkade inte!
Sedan bar det iväg till skolan..
Direkt i skolan käka vi frulle... och efter det 4 sega lektioner till klockan 14.30 då vi slutade för dagen, skönt!
Åkte hem direkt efter skolan.. käkade lite och satte mig och kikade tv en stund innan mamma skjutsade mig till Johanna..
Hann knappt hem till henne innan vi skulle slänga oss iväg till Norlanders, hon skulle lämna in sin kamera på lagning..
väl där ute hittade jag ett par högtalare och baslåda till datorn skitbilligt.. och självklart köpte jag det, har tänkt länge att jag ska köpa men har inte fått tummen ur....SUCK.. orginal ljud på laptop är ju ingen höjdare.. men nu är det fixat, funkar fint och låter bra, det man förväntar sig av högtalare , haha!
Efter Norlanders så åkte vi mot Johanna igen.. har vart där hela dagen och bara softat... underbart!

Nu är jag hemma och har städat lite och fixat ihop högtalarna så allt funkar nu,
har lyssnat sönder Akon - Beautiful nu tyvärr :/...
Nu ska jag kolla klart på mina ÄLSKADE Sally avsnitt och sedan försöka sova!

:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0