Onsdag

Efter en kort och tråkig skoldag ligger jag nu här i min säng och lyssnar musik, (Erik Hassle - Hurtful, sjukt bra låt)
Vid fyra ska jag åka ner och träna lite, har inte tränat sen i fredags, ångest!!
Och jag måste verkligen iväg och sola, jag är blek som jag vet inte vad, dock vet jag inte om det hinns med, eftersom jag måste vara hemma hos min vovve ikväll, men jag hörde något om att HP3 skulle ha någon modevisning på trädgårdskolan idag(?), Vore kul att kika på.
Ska ta mig något att äta och sen gå en långsväng med Tjabo, skönt att komma ut när solen lyser på en,
tråkigt bara att det blåser kallt och att den där förbaskade snön ligger kvar på backen..

Förövrigt vore det inte fel med ett par tusen, eller tre..
I April har jag mycket som behöver köpas och fixas, men pengarna räcker tyvärr inte till allt,

* Klippa mig
* Slinga håret (på salong, tycker inte att det blir lika snyggt hemma)
* Köpa lite vårnytt till garderoben
* Köpa en ny kamera, (eftersom någon har trampat sönder min, jävla fylla)
* NY MOBIL, min har nog tappat ett par hjärnceller.. lever sitt eget liv.
Ah som sagt, ett jobb kanske man borde skaffa sig!

Nu ska jag laga mat, vi hörs senare!

Love Johanna!




När ens käresta flyger iväg,
och inte längre vill vara med,
så inser man att det man hade,
kanske inte var så dåligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0