Onsdag

Pust, äntligen hemma efter en tråkig dag i skolan..
Sista lektionen hade vi "tema" där vi pratar om allt möjligt.. denna gången pratade vi om hur folk ser på "hemska saker", alla ser ju på saker olika.. det jag tycker är hemskt och fel kanske någon annan inte alls tar hårt på..
rätt kul ändå att höra vad andra tycker.
Skulle slutat vid tre men fick gå nästan en timme tidigare, och det var inte alls fel..åkte hem med mamma och väl hemma käkade jag lite, ost och skink paj, mums!

Jag skulle ju inte tränat idag, men funderar på att ta ett kortare kvällpass, bara för att det är skönt!
Ska hjälpa mamma att röja lite i förrådet och sen ringa Jenny!

Helgen är redan planerad och det ser mycket lovade ut,
Bastu ute hos Jenny på fredag med lite drickade och mys med dom bästa..
Och på lördag blir det party..
Hoppas på att det blir kanon, kan inte bli mycket annat med mina babes!

Nu ropar mamma..
Hörs ikväll..

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0