Nautilus

Nu är klockan redan 18.09, och jag har inte gjort något vettigt mer än pluggat idag..
Har ingen ork alls längre, börjar fundera på om jag har brist på något.. något fel är det iaf.. jag är trött jämt!
Nog om jobbiga grejer.. ska plocka iordning lite, sen ska jag åka ner till gymmet i någon timma..
Och idag ska jag INTE glömma hörlurar, lite roligare att träna när man kan lyssna på musik..

På tal om ingenting så sitter jag och lyssnar på Lil' Wayne - Lollipop, och den framkallar minnen, helt sjuk..
Hela vår/sommaren 08 spelades denna goding.. alla sköna förfester/fester hos Emmeli, Riktigt roligt!

Har även beställt Proactive, har fått lite dålig hy pga solning och att jag alltid glömmer tvätta bort smink på kvällen :S ..
så måste testa och se om det är något att ha, har hört från folk som andvänt det att det ska vara bra så :)!


Nu blir det gymmet!

Love Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0