Mina älsklingsmuppar!

Skolan idag har varit helt okej.. jäkligt trött bara..
Efter skolan åkte jag och mamma ner till stan och hämtade ut mitt legg..
Sen mötte jag upp jag Mari på stan för en fika på ströget.. mysigt, hon hade mycket kul att berätta kan jag säga..
haha fyfan vad patetiskt!

Jaja, efter fikat gick vi till Nautilus och kollade mitt träningskort och det var bara att fortsätta träna, eller fortsätta, börja igen kanske man ska säga, eftersom jag inte har tränat på fyra månader, host!
Sen åkte vi hem till mig..
Gick och mötte Jenny för en stund sen så nu sitter vi och bara myser..
mupparna sitter och sjunger till gamla godingar, haha, jäkla godingar!



Kärlek!

Nu ska vi rensa min garderob som snart går sönder för att det är så mycket grejer i dom.. jösses!

Love Johanna!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du får skicka picen på mig och Jenny! :D

2009-03-11 @ 09:10:06
URL: http://mkarppinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0