Måndag

Helgen har varit svinrolig...
Umgåts med mina älsklingar och åkt bil med några cpn :) haha!

Idag har jag och Mari vart med Jerry och Sebastian till lidköping och hämtat turkbettan, haha!
Efter det åkte vi med till sebban, dom höll på med den där jävla bilen i fyra timmar, medans jag och Mari blev uppätna av deras "hund" ( skulle snarare kalla det monster :O ) Balou, mina händer är helt uppsvullna, men men, alla vet vi hur valpar är, dock var denna två meter hög och två meter lång, det var som sagt snarare ett monster!
Åkte in till Töreboda vid nio och käkade pizza, sen skjutsade pöjkarna hem oss!

Nu ligger jag här igen, vid min jävla dator, och inte fan är jag trött!
Sex and the city och underhållning av min älskade Mari, den där Mari! <3
Mari? OKLART LIV!

Pusspåer!

Love Johanna!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag älskar mitt oklara liv, hur är ditt liv? :D





- Men fanSara

- Jag heter fan inte fanSara



HAHAHAHA :D

2009-03-24 @ 00:02:19
URL: http://mkarppinen.blogspot.com
Postat av: lilsis

HAHAHAHAA,

Mitt liv är ännu oklarare, jag vet inte ens vad jag heter? gurkan?

2009-03-24 @ 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0