Måndag!

Jag kom inte i säng förens tolv igår och somnade inte förens tre, kan man förvänta sig att orka upp klockan
sju då?! nej verkligen inte, jag vaknade gärna vid ett och jag slutade skolan vid tio över.. känns kul!

Har legat hemma hela dagen och städat lite.. kikat tv, ska snart duscha och sen gå ut och gå en stund..
behöver rensa huvudet från allt en stund..
Ikväll ska jag kika spårlöst, tre tjejer som letar efter sin syster som blev kvar i polen(?) när dom blev adopterade till Sverige.. hemskt, jag kommer storlipa kan jag lova, får se om Jenny kommer hit och gör mig sällskap så jag slipper gråta själv sen!


Förövrigt saknar jag min Mari!



Och Marcus..
Du får fan komma hem nu..
Du har varit i Karlstad alldeles för länge nu vännen!


Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Mari Karppinen

Jag känner en av tjejerna som ska vara med ikväll och det är hemskt!

Och jag saknar dig också och även Karlan!

2009-03-09 @ 18:56:44
URL: http://mkarppinen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ah jag vet också vem Maria är..

Riktigt hemskt var det, jag grät under hela programmet, usch!



Ja han är saknad den där karlan! :(

2009-03-09 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0