Lördag

Gårdagen var riktigt lyckad..
Vi började basta och dricka runt halv sex, och var helt kanon runt åtta, haha
Riktig stämning i bastun, skön musik och sköna brudar, kan ju inte bli annat än bra!
Senare på kvällen kom Robin och hämtade oss och spymari följde med Robin hem och sov, hon mådde inte så värst bra stackarn, haha.
Jag Emmeli och Jenny åkte bil med Jerry och Sebastian hela natten sen,
Jag var hemma runt två, då var jag helt död så sängen var riktigt lockande, somnade nästan direkt, vilket var väldigt skönt.

Vaknade runt elva idag och tänkte lägga in bilderna från igår, då jag upptäcker att hela linsen på kameran är intryckt, antagligen någon i bilen som har trampat på väskan, man blir ju sådär glad, åh!

Idag har jag och Jenny vart ute och gått, promenerat bort bakfyllan..
Nu har vi ätit och Jenny ska precis åka hem..

Ne, nu ska jag lägga mig och kolla tv en stund!

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0