Fuck fuckers!

Varför ska man bry sig om vad alla andra tycker om en?
Varför ska man försöka passa in och vara som andra vill?
Fyfan vad onödigt..
man är bra som man är..
man är bra utan att göra sig till..
alla är olika.. alla kan inte vara likadana..men vi gör alla misstag..
det finns ingen som aldrig har gjort något fel..
vissa lär sig av sina misstag, andra inte.. men det är ju ändå inte någon annans sak att bry sig om!
Jag förstår inte varför alla ska klaga och vara så jävla grisiga mot varann jämt?!
Lev ditt eget liv och gör det till något du älskar..
sen kan man inte alltid ha kul och allt är inte alltid perfekt.. man kan må skit och inte vilja vara med mer..tro mig, jag vet,
men när man tar åt sig av andras skitsnack gör man det bara svårare för sig själv..
alla kan inte vara lika omtyckta, snygga, smarta osv.. men du är bra som du är, glöm inte det!
Umgås med dom som gör dig glad och lycklig.. slösa inte tid på idioter och folk som sårar, dom är inte värda det.
alla är värda att må bra, även dom som gjort misstag och dumma saker, alla är vi förhelvete människor, misstag är mänskligt!

Kommentarer
Postat av: Benji

Rätt och Fel.



Jag tänker mycket, och då menar jag timme efter timme, varje dag på vad som är rätt och vad som är fel.



Vem har rätten och ens säga vad som är rätt och vad som är fel? Staten verkar tydligen ta på sig den makten, lite som om de vore en gud bestämmer de över vad som är rätt och fel i vårat samhälle.



Vad fan har "tjejgänget" i umgängeskretsen för rätt att kalla folk slampor till höger och vänster, vadfan har dom för rätt att bestämma att det är fel?



Vad har folk för rätt att säga att saker är rätt och fel om en annan individs liv.



Vad jag anser vara rätt för mig är rätt för mig, jag säger inte att jag tycker det alla andra gör är okej, men jag behåller mig aldrig rätten att säga åt dom att det är fel, aldrig!



Mitt liv är mitt, ditt är ditt och deras är deras, låt vi få skapa våra personliga idéer om vad som är rätt och fel!





det skrev jag häromdan..

2009-03-05 @ 13:36:18
URL: http://www.rudstrom.com
Postat av: Johanna

Ja men det är så jävla onödigt att folk hela tiden ska kränka och se ner på folk.. jag blir så jävla arg!

2009-03-05 @ 14:04:22
Postat av: Benji

Ja, hatar det!



Sjukt onödigt, låt folk göra vad dom vill!

2009-03-05 @ 14:54:25
URL: http://www.rudstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0