Fredag

Nu är klockan 13.57 och jag har precis vaknat, har inte varit i skolan idag pga sömnbrist..
Har mycket jobbigt att tänka på nu, och sömnen får ta stryk utav det, har jätte svårt somna!
Dock blir det ju inte bättre av att min älskade hund väcker mig klockan fem när brevbäraren kommer av att han står och skäller som en idiot i en kvart, åhh!
Så jag var inte så sugen på att gå upp vid halv sju i morses direkt!

Idag har jag faktiskt inte den blekaste om vad som händer..
Känns som att alla ska ta det lugnt, vilket jag inte är så sugen på faktiskt!
Iofs så skulle en lugn helg behövas, eftersom nästa helg är det Björnes, och helgen efter det Elmia!

Nu ska jag se till och vakna och sedan försöka ta mig ner till gymmet!

Hörs senare..
Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0