Äckeltorsdag!

JÄTTEROLIG DAG, eller inte...
Har åkt på en förkylning... igen, så jävla tråkigt att jag alltid åker på förkylningar, måste vara något
skumt med mitt imunförsvar!

Vaknade vid 07.00 i morses och ville bara ligga kvar..
men mamma tvingade upp mig och hon tyckte att jag skulle försöka mig iväg ändå..
orkade vara kvar på en lektion innan jag skakade mig ut från klassrummet för att ringa efter mamma som snabbt fick hämta mig..
Väl hemma slängde jag mig i sängen och ville bara dö, helt slut i hela kroppen..
Tog tempen och självklart, 39.4, det är ju så otroligt underbart!
Skulle varit hos sjukgymnasten vid tre men fick hoppa det, orkade mig inte upp..
Men vid fem var jag TVUNGEN att orka upp, skulle nämnligen på handledar kurs på trafikskolan vid halv sex..
Jag trodde dock att det höll på till åtta, men gubben slutade inte tjata förens vid halv tio, och vid det laget var jag redan halvt död!
Åkte hem direkt efter det och nu ligger jag här.. med världens huvudvärk och kollar på film..
Ska nana strax så jag orkar vakna överhuvudtaget imorgon!

Love Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0