Ursäkta dålig uppdatering

Uppdateringen det sista nu har varit usel, i know!
Men det har hänt mycket jobbigt som jag har behövt ta hand om omkring mig just nu som jag har peioriterat framför bloggen och det mesta andra dom senare dagarna, men nu är det lite bättre!

Idag har jag suttit på möte i skolan i två timmar, inte så där superkul men det var behövligt!
Pratade lite om min framtid och vart jag ska ta vägen nu efter detta året.
Får se hur det blir med hotell & resturang, om jag ska börja där eller om jag ska praktisera ett år och sen satsa på folkhögskola, vi får se vart jag hamnar till hösten!

Efter skolan idag så åkte jag hem och åt lite, hade tänkt att städa men jag är så jävla trött idag så jag får ta det senare eller imorgon, har lite annat jag också borde sätta mig att kolla igenom, som min ekonimi under sommaren, det kommer bli tufft att få ihop allt nu när jag inte fick något sommarjobb, men det löser sig på ett eller annat sätt.
Sen ska jag kolla lite på vad jag och snutten ska göra på våran ett årsdag, jag ville åka till göteborg men vi vet inte om det blir så nu, eftersom han ska jobba hela sommaren, jag vet ju vem som kommer få försörja mig under sommarlovet, höhö!

Neee, jag borde verkligen sätta mig och kika lite pengar och semesterplaner nu.
Love Johanna!

 
Såhär "snygg" har jag varit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0