Underbar dag i solen och på sjön!

Dagen har varit helt otroligt underbar!
Började dagen med att åka till bassängerna på ekudden med mammi och simma och sola, även Emilia med familj kom dit och skulle bada så jag plaskade i vattnet med henne och hennes småsyskon, och jag känner nu att jag har brännt mig i fejjan, men men, det är väl sånt man får ta, brun har jag iallafall blivit så lite smärta får jag väl stå ut med, "ska du va fin får du lida pin" som man säger!?

När jag precis ska sätta mig i bilen och åka hem ringer älsklingen och säger att vi ska ut på sjön, och det tackar man verkligen inte nej till, jag älskar att åka båt, jag vet inte mycket om det men det är en sån jädra underbar känsla att bara sitta där när solen bränner och man har underbart folk runt om kring sig!
Så Jag, älskling, Simon, Alexandra, Anton och Emilia åkte ner till hamnen för att kliva på Simons familjs stora och härliga båt!
Vi åkte ut och la oss utanför Ekudden, killarna satt uppe och prata (eller vad dom nu gjorde (?)) medans vi tjejer satt där nere och pratade och myste, Anton och Emil fick även en fix idé om att ta gummi båten in till land för att köpa godis, och den genomfördes, dom är inte normala dom där grabbsen :), men bra gick det, och godis fick vi!
Meningen var väl att alla skulle bada men eftersom alla förutom jag och Alexandra är kycklingar så fick vi ta ett dopp själva, dock var det inte badvänligt eftersom det var så otroligt kallt där vi hade lagt oss, men ett svalkande dopp gick allt!

Senare på kvällen åkte jag till Johanna en sväng och pratade lite skit och så!
Sen skjutsade Rasmus och Johanna hem mig runt 11!
Som sagt, riktigt lyckad dag!

  
 
                                            Jag bjuder lite på mig själv idag! haha

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mellgren

Jag snor/lånar lite bilder av dig! ;P <'3

2009-06-26 @ 03:44:48
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0