Sommar planer

Tänkte dela med mig lite av mina sommarplaner när jag ändå sitter här..
Lite oklara grejer som inte är helt bestämmt, och en del grejer som är bestämmt!

* Gullholmen med mamma och Johanna, redan nu på söndag faktiskt, (och fytusan vad jag kommer sakna min prins under den veckan!)
* Öland med älsklingen och hans familj
* Liseberg med Johanna (oklar grej)
* Hitta på något med pargänget, haha, har varit prat om danmark och campning,  får se vart vi hamnar, ekudden(?) haha!

Det är vad jag vet hittils, och resten av sommaren kommer jag spendera alla soliga dagar på stranden med vänner och pojkvän! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia Svensson

Haha, jo det verkade som en bra camping! Bara alla är med på't och har pengar. Men din man skulle ju inte med? :/

2009-07-01 @ 09:40:10
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0