Sol och jordgubbar!

Det ända jag har skrivit om i min blogg det senaste är hur kass jag är för att jag aldrig skriver något i min vackra blogg längre, men som sagt, jag har inte tid, jag tänker inte skriva en lång bortförklaring den här gången, jag har helt enkelt inte orkat :)!

Det har hänt mycket sen sist, men orkar inte berätta allt, kan ta det kortfattat i punkter!

* Fredagen (Midsommar) firades hos Kalle med hela gänget, trevligare kunde det ju blivit eftersom alla inprincip tävlade om vem som kunde bli fullast och däcka först, vilket jag tyckte va extremt onödigt eftersom det slutade med bråk och en massa skit, men bortsätt från dom dåliga stunderna och alla muppar som söp sig kanon så hade jag trevligt :)
  

* Lördagen spenderades med halva gänget, fiskade, badade badtunna och grillade hos älskling, åkte till Simon och kika film och tjöta innan jag och min plutt åkte till honom och sov, riktigt lyckad dag faktiskt!
   

*Söndagen spenderades också med halva gänget, och likaså då fiskade vi och lite senare sen åkte vi till ekudden och badade, sen åkte jag och kekke även denna kväll hem till honom och sov!
(kan även tillägga att det är något fuffens med simons lilla båthamn, nu när vi har varit där och fiskat har han har fått 15 fiskar på två dagar, medans vi andra sex personer har fått 5 ihop, det går väl ändå inte ihop? :O)

Oj jag glömde en grej,
Jag, mamma och morfar var iväg till hellekis och kikade i små hantverkar stugor, det var jätte sött, en liten gata med massa små stugor med massa handgjorda grejer!

   
 

Ne nu ska jag gå ut och sola och äta jordgubbar innan jag åker till Johanna en sväng :)

Pussochkram
Love Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0